Skip to content Skip to sidebar Skip to footer

יונתן פולארד - 1980-1990 timeline | Timetoast timelines

יונתן פולארד - 1980-1990 timeline | Timetoast timelines. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. לאוור הוסיף כי לאחר שמעסיקו של פולארד פיטר אותו ממשרתו כאנליסט בחברת השקעות, וכעת, בשל. כולם שיתפו פעולה עם ארצות בריאיון מיוחד ונדיר, אן פולארד, אשתו לשעבר של המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, מספרת על מדינת ישראל.

ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: אני לא מתייחס לשאלות על פולארד ■ המרגל אמור להשתחרר בשבוע הבא, כתום 30 שנות מאסר, אך תנאי שחרורו מחייבים אותו.

רגע היסטורי: יונתן פולארד נחת בישראל - ערוץ 20
רגע היסטורי: יונתן פולארד נחת בישראל - ערוץ 20 from www.20il.co.il
שמחים שחזרת אלינו פולארד, העולם קצת השתנה. יהודי אזרח ארצות הברית ומשנת 1998 גם בעל אזרחות ישראלית, שעבד באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות. השבוע, בח' כסלו תשע'ה, השתחרר מהכלא האמריקני יהודי שעשה מעשים חשובים מאוד למען עם ישראל, ושילם על כך מחיר יקר: אני לא מתייחס לשאלות על פולארד ■ המרגל אמור להשתחרר בשבוע הבא, כתום 30 שנות מאסר, אך תנאי שחרורו מחייבים אותו. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

אחרי שאתמול הובהל יונתן פולארד לבית החולים לצורך ניתוח דחוף, היום הודיעו שלטונות בתי הכלא בארהב כי הניתוח הסתיים בהצלחה ופולארד נמצא בהכרה, אך עדיין סובל מכאבים עזים.

פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015. יונתן לא יכול יותר, אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו אחריות ומחויבות להביא לשחרורו. בראיון מיוחד מספרת אן פולארד, גרושתו של יונתן שצפוי להשתחרר השבוע מהכלא האמריקאי, כי אולצה להתגרש מעולם לא חשבתי או רציתי להתגרש מיונתן פולארד, אומרת הבוקר במפתיע אשתו לשעבר של המרגל הישראלי, אן. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. במסגרת עסקת טיעון הודה פולארד והורשע בריגול. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות. סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פגש במקרה בניו יורק את האסיר המשוחרר, יונתן פולארד. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

אחרי שאתמול הובהל יונתן פולארד לבית החולים לצורך ניתוח דחוף, היום הודיעו שלטונות בתי הכלא בארהב כי הניתוח הסתיים בהצלחה ופולארד נמצא בהכרה, אך עדיין סובל מכאבים עזים. אנחנו נרגשים להיות בבית סוף סוף אחרי 35 שנים. במסגרת עסקת טיעון הודה פולארד והורשע בריגול. לפני 25 שנה לערך בגד ג'ונתן ג'יי פולארד, מנתח חומרי מודיעין בחיל הים האמריקאי, בארצו, בכך שסיפק לישראל מידע בעל סיווג גבוה. כולנו מברכים על שחרורו של יונתן פולארד אחרי שנות מאסר ארוכות וקשות.

נתניהו: הגיע הזמן שיונתן פולארד ישוחרר - סרוגים
נתניהו: הגיע הזמן שיונתן פולארד ישוחרר - סרוגים from www.srugim.co.il
סביב מאסרו מתקיימת מערכה ציבורית בישראל הקוראת לשחרורו. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. נברך היום את יונתן ומשפחתו באיחודם, לשנים ארוכות וטובות. אנו מודים לעם בישראל ולראש ממשלת ישראל על שהחזירו אותנו הביתה. Mako תרבות מציגה מורה נבוכים זריז למשוחרר הטרי. בראיון ראשון מזה שנים הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל שלא עשתה די. ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5.

4 years ago4 years ago.

פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות. יונתן פולארד 6 (נאות יצחק רבין). לאוור הוסיף כי לאחר שמעסיקו של פולארד פיטר אותו ממשרתו כאנליסט בחברת השקעות, וכעת, בשל. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פגש במקרה בניו יורק את האסיר המשוחרר, יונתן פולארד. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע אחרי השחרור: יותר משלושים שנה ישב יונתן פולארד בכלא בארהב בעוון ריגול למען מדינת ישראל עד אשר שוחרר לפני מספר שנים. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (נולד ב־7 באוגוסט 1954), יהודי אזרח ארצות הברית ששירת כאזרח באגף המודיעין של הצי האמריקני בוושינגטון ובאותו הזמן ריגל למען ישראל. השבוע, בח' כסלו תשע'ה, השתחרר מהכלא האמריקני יהודי שעשה מעשים חשובים מאוד למען עם ישראל, ושילם על כך מחיר יקר: עשרות אלפי ישראלים חתמו על מכתב שיוגש לאובמה במהלך ביקורו. ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת. בראיון ראשון מזה שנים הוא תוקף בחריפות את ממשלת ישראל שלא עשתה די. ועדת השחרורים אישרה באופן סופי כי יונתן ישוחרר בעשרים בנובמבר 2015.

לפני 25 שנה לערך בגד ג'ונתן ג'יי פולארד, מנתח חומרי מודיעין בחיל הים האמריקאי, בארצו, בכך שסיפק לישראל מידע בעל סיווג גבוה. לצאת לחופשי לאחר שלושים שנים בבידוד יכול ליצור רגעי מבוכה חברתית רבים. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. אז מעכשיו המרגל הוא קבוע יונתן. ברקת הנרגש העניק וענד לפולארד את סיכת ירושלים שהייתה על חליפתו • צפו (בעולם) היכנסו לקריאת הכתבה המלאה באתר כיכר השבת.

נאמנות על תנאי: פרשת פולארד מהווה תמרור אזהרה ליהודי ארה"ב | מעריב
נאמנות על תנאי: פרשת פולארד מהווה תמרור אזהרה ליהודי ארה"ב | מעריב from www.maariv.co.il
המשיח גם ישחרר מהכלא האמריקאי את יונתן פולארד שהשלטון בישראל בגד בו! פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: החמרה בתנאי השחרור של פולארד: ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: כך התקבלו יונתן פולארד ורעייתו אסתר על ידי ראש הממשלה נתניהו בנמל התעופה בן גוריון@gilicohen10 pic.twitter.com/nqmptkwhs5. ראש עיריית ירושלים, ניר ברקת, פגש במקרה בניו יורק את האסיר המשוחרר, יונתן פולארד. לצאת לחופשי לאחר שלושים שנים בבידוד יכול ליצור רגעי מבוכה חברתית רבים. לאורך כל השנים כאבנו את כאבו של פולארד וחשנו אחריות ומחויבות להביא לשחרורו.

נברך היום את יונתן ומשפחתו באיחודם, לשנים ארוכות וטובות.

ג'ונתן פולארד השתחרר ■ נתניהו: Mako תרבות מציגה מורה נבוכים זריז למשוחרר הטרי. פולארד בישראל | מקווה להפוך לאזרח מועיל בהקדם: בתום התאוששות קצרה הוא צפוי לחזור לכלא. יונתן (יהונתן) ג'יי פולארד (באנגלית: העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד. אחרי שאתמול הובהל יונתן פולארד לבית החולים לצורך ניתוח דחוף, היום הודיעו שלטונות בתי הכלא בארהב כי הניתוח הסתיים בהצלחה ופולארד נמצא בהכרה, אך עדיין סובל מכאבים עזים. יונתן לא יכול יותר, אמרה הרעיה פולארד לנתניהו, זאת הזדמנות פז כשמגיע עכשיו נשיא ארצות הברית. עוצר בלילה ומענה לכל צלצול טלפון או דפיקה בדלת. הוא נתפס ונידון למאסר עולם. פולארד עדיין שרוי תחת מגבלות. אין מי שגאה יותר במדינה הזו או במנהיג שלה יותר מאיתנו. העם בישראל מברך על שחרורו של יונתן פולארד.

Post a Comment for "יונתן פולארד - 1980-1990 timeline | Timetoast timelines"